L O A D I N G
blog banner

Oblíbený kontent na Youtube

Youtubeři a Youtube se časem mění a na vaší hlavní stránce se neustále objevují nová videa, nové nápady a nová témata. Můžete se buď držet svých odběrů, nebo prozkoumávat tuto stánku více do hloubky. Často se stává, že lidé večer zabrouzdají na Youtube a ve tři ráno skončí u velmi zvláštních témat, která objeví. Jaká jsou nejoblíbenější témata za poslední dobu a která teď najdete u nejvíce tvůrců?

abstraktní hlava

            Velmi oblíbené je navštěvování nejvíce hodnocených podniků a služeb, ať už se jedná o makeupová studia, restaurace, kavárny, či dokonce tetovací salóny. Tento typ videí natočilo již mnoho především zahraničních tvůrců, mezi ty československé patří například PPPeter, ale i jiní. Většinou to samozřejmě skončí nepříjemně, jelikož se jedná o nejhůře hodnocené podniky. Ale přesto to ostatní lidi baví. U restaurací je to leckdy však užitečné, pokud se daný jedinec vytvářející video nesnaží násilím vnutit nepříjemný dojem.

            Také se staly populární videa, kde si daný člověk nakoupí mnoho produktů z obchodů, kde si nejste jistí kvalitou, a poté je zkouší. Také si například kupují věci z reklam na Instagramu, na které narazí. Přestože se jedná o nesmírné plýtvání, jelikož minimálně polovinu produktů jistě nikdo nevyužije, jedná se o dosti sledovaná videa. Jedná se například o plesové šaty, oblečení, různé doplňky. Na druhou stranu si můžete zjistit, zda-li nákup, který chcete uskutečnit, se vám vyplatí či nikoliv. Například jedním z užitečných produktů získaný z reklamy na sociální sítí je kondicionér a šampon na míru.
youtube média obrazovka

            Také samozřejmě nesmíme zapomenout na ASMR videa, což jsou videa využívajících zvuky, které jsou některým jedincům příjemné, jako je klepání prsty, mačkání a podobně. Také mukbang, což je jezení jídla, při kterém odpovídáte na dotazy nebo řešíte nějaký problém. Původní myšlenka se však proměnila v jídlo z McDonaldu, které poté jíte například v autě. Mezi jedním z posledních tipů na oblíbená videa je objednávání si toho, co si koupil někdo před vámi. Například v drive fastfoodech, kdy sami nevíte, jestli daná osoba uskutečnila malou nebo velkou objednávku.