L O A D I N G
blog banner

Reklamní předměty jako zdroj recese


Reklamní předměty již ve svém názvu nesou jasný ukazatel jejich využití. Tento způsob reklamy je také jeden z nejúspěšnějších, oslovit někoho na televizní obrazovce reklamním spotem se vám vůbec nemusí podařit, zatímco darujete-li někomu hrnek, reklamní mikinu nebo kšiltovku, lidé si toho zpravidla považují a vnímají vás ihned v jiném světle. Výroba reklamních předmětů se však nezaměřuje pouze na úzký okruh klientů, tedy zejména na firemní seskupení a komerční využití, předměty s potiskem lze využít i jinak, například jako dárky k narozeninám či k Vánocům, anebo v podobě recese. Každý z vás si zřejmě recesi představuje v jiném světle, ovšem my bychom vám jeden z těch světelných paprsků mohli připomenout a popsat, a třeba pro vás bude i dostatečně reprezentativní.

Vysoké Tatry

Turistická výprava do Vysokých Tater

Vysoké Tatry navštěvuje obrovské množství turistů i z České republiky, z nichž mnozí také považují rozdělení republiky v roce 1992 za nešťastný krok. Stále mohou vnímat, že nejvyšším vrcholem Československa je Gerlachovský štít, a propagují mimo jiné i film „Anděl na horách“ s Jaroslavem Marvanem v hlavní roli. A právě propagace tohoto snímku může posloužit jako inspirace pro potisk triček i pro vaše přátele, s nimiž se vypravíte do Vysokých Tater na turistické soustředění.

reklamní mikiny

Na trička můžete nechat vytisknout některé vtipné, romantické či moudré hlášky z filmu, například „Skáču dobře, skáču rád“ od vychloubačného pana Pulečka, anebo text písně „Jaro se do okna dívá, na okně kytička bílá…“ a připomenete tím lidem kolem sebe nejen rok 1955, ale zejména vzájemnou solidaritu, dobré mezilidské vztahy a také pobyt v horském prostředí, které bylo součástí Československé republiky, založené prezidentem Masarykem již v roce 1918. Ostatně, každým rokem si připomínáme toto výročí státním svátkem 28. října.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup